zdjęcia klasowe - archiwum

prace uczniów

pliki do pobrania 

 


Uczniowie klasy: IIIa | IIIb | IIIc |IIId | IIa | IIb | IIc | Ia | Ib | Ic

TESTY

humanistyczne, matematyczno - przyrodnicze i językowe!!!

 

Wizerunek absolwenta GIMNAZJUM W TĘGOBORZYArchiwum

 

Rok 2016/2017

*  "Kino Szkoła" - cykl wyjazdów do kina:)

*   Uczniowie wyróżnieni - I półrocze, koniec roku

*   Uczniowie z wysoką frekwencją - I półrocze, koniec roku

*   Wyniki w nauce - zestawienie średnich - I półrocze, koniec roku

*   Frekwencja  - I półrocze, koniec roku

*   Zachowanie - I półrocze, koniec roku

 


 

Uczniowie wyróżnieni

 I półrocze – 2016/2017r.

 

Klasa

Imię i nazwisko

I A

Sławomir Aleksander
Kinga Kosecka

I B

Martyna Baran
Gabriela Bryniak
Paulina Gołąb
Aleksandra Kalarus
Kacper Kruczek
Karolina Studzińska

I C

Weronika Fałowska
Martyna Huza
Anna Orzeł
Patrycja Prusak
Alicja Żelazko

II A

Katarzyna Cepiga
Angelika Sowa
Elżbieta Sromek

II B

Akinga Anklewicz
Weronika Herbich
Alina Jargut
Natalia Sołtys

II C

Jakub Berdychowski
Łukasz Biernacki
Barbara Ryba

III A

Natalia Aleksander
Przemysław Blicharz
Zuzanna Janus

III B

Faustyna Gawron
Aleksandra Prusak
Gabriela Prusak
Aleksandra Wolak

III C

Marcin Gajda
Monika Hajduga
Aleksandra Kiławiec
Jarosław Kulig
Magdalena Orzeł
Patrycja Saczka
Patrycja Świerczek

 

NA POCZĄTEK

 

Uczniowie z wysoką frekwencją  

 I półrocze – 2016/2017r.

 

Klasa

Imię i nazwisko

I a

Sławomir Aleksander

Piotr Burnagiel

Krzysztof Dadał

Maria Hajduk

Oliwia Hajduk

Agnieszka Leśniak

I b

Karolina Studzińska

Katarzyna Studzińska

Martyna Baran

Paulina Gołąb

Aleksandra Kalarus

I c

Jakub Cebula

Weronika Fałowska

Martyna Huza

Piotr Prusak

Klaudia Zyzak

II a

Gabriela Dunikowska

Kinga Kądziołka

Anna Hajduk

Natalia Prusak

II b

Weronika Herbich

Natalia Studzińska

II c

Kinga Kmiecik

Mariusz Hajduga

III a

Natalia Aleksander

Natalia Seruga

Adam Smajdor

Piotr Wolak

III b

Klaudia Gnylewicz

Szymon Stosur

Aleksandra Prusak

Piotr  Zaręba

III c

Jarosław Kulig

Magdalena Orzeł

Patrycja Saczka

Dawid Słomka

Paweł Suchanek

Klaudia Wieczorek

 

NA POCZĄTEK

 

 

 

Wyniki w nauce
zestawienie średnich poszczególnych klas
I półrocze – 2016/17r.

Miejsce

Klasa

Średnia

I

IIIc 4,28
II
Ib 4,24

III

IIIa 4,13

IV

IIc 4,02

V

Ia 3,92

VI

Ic 3,90

VII

IIIb 3,72

VIII

IIb 3,70

IX

IIa 3,65

Średnia

3,90

NA POCZĄTEK

 

 

Frekwencja

 I półrocze - 2016/17

 

Miejsce

Klasa

I

Ib
II
Ic

III

Ia

IV

IIa

V

IIIa

VI

IIIc

VII

IIIb

VIII

IIc

IX

IIb

NA POCZĄTEK

 

 

 

Zachowanie

 I półrocze – 2016/17r.

 

Zachowanie

Ilość uczniów

wzorowe

84

bardzo dobre

80

dobre

39

poprawne

12

nieodp.

6

naganne

0
razem: 221

NA POCZĄTEK

 

 

 

"KinoSzkoła"

            Nasza szkoła realizuje założenia  ,,Ogólnopolskiego Interdyscyplinarnego Programu Edukacji Medialnej KinoSzkoła”. Jest to program złożony z różnorodnych form edukacyjnych, których zasadniczym celem jest wzrost świadomości i kompetencji medialnych i społecznych wśród uczniów.

            Cykl profilaktyczno – społeczny ,,Filmowe drogowskazy”, który realizujemy w ramach wyżej wymienionego programu, zakłada udział młodzieży w 6 prelekcjach i obejrzenie 6 filmów, które powstały w oparciu o treści podstaw programowych nauczania przedmiotów takich jak: etyka, wiedza o społeczeństwie, wychowanie do życia w rodzinie, a także na podstawie autorskich projektów profilaktycznych.

 

NA POCZĄTEK

 

 

 

tu ma być gif

Wizerunek absolwentaolwenta

 

1.      Posiada podstawową wiedzę i umiejętności niezbędne do dalszej edukacji i funkcjonowania w społeczeństwie

2.      Kształci swą osobowość rozwijając swoje pasje i zainteresowania

3.      Jest przygotowany do korzystania z osiągnięć techniki

4.      Zna chrześcijańskie korzenie Europy oraz dziedzictwo kulturowe i cywilizacyjne świata

5.      Zna i szanuje historię, kulturę i tradycję narodową z jej regionalnym bogactwem

6.      Jest zdolny do przeżywania wrażeń estetycznych i przygotowany do odbioru kultury

7.      Jest wrażliwy na piękno przyrody, zna i stosuje działania proekologiczne

8.      Dba o własne zdrowie, kondycję fizyczną i psychiczną

9.      Akceptuje siebie mając świadomość swoich mocnych i słabych stron

10. Jest wrażliwy i otwarty na potrzeby innych

11. Ma szacunek dla rodziny i świadomość, że jest ona najważniejsza dla prawidłowego rozwoju i szczęścia nie tylko pojedynczych ludzi, ale i całego społeczeństwa

12. Jest aktywny, twórczy, potrafi zaprezentować swoje zdanie. Szanuje tych, którzy mają odmienne poglądy

13. Szanuje ludzi i ich pracę, nie niszczy mienia społecznego

14. Jest zaradny, odpowiedzialnie podejmuje decyzje dotyczące siebie i innych

15. Potrafi samodzielnie i krytycznie myśleć, umie przeciwstawić się presji rówieśników, modzie i negatywnym wzorcom upowszechnianym przez media

16. Wyróżnia się wysoką kulturą osobistą, w swoim zachowaniu stosuje ogólnie przyjęty system wartości

 

NA POCZĄTEK